Czteryczwarte Brand Design dla Melo Radia

Studio zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji należącej do Grupy Eurozet.

Czteryczwarte stworzyło logo i system identyfikacji dla nowej stacji Grupy Eurozet - Melo Radio.

System, który stworzyli projektanci Czteryczwarte, wychodzi od kształtu gitary, jako jednego z najbardziej popularnych instrumentów na świecie.

Na początku października br. ruszyła kampania wizerunkowa Melo Radia. Jej hasłem przewodnim będzie liner stacji: "Dobra muzyka i wszystko gra". Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.