BBDO Worldwide tworzy globalny hub e-commerce w Warszawie
Nową strukturą pokierują Agnieszka Sitarczuk i Michał Cortez.
BBDO Worldwide powołuje globalny hub e-commerce do obsługi swoich sieciowych klientów. Na czele nowych struktur stanie dwójka partnerów zarządzających - Agnieszka Sitarczuk jako global e-commerce business director i Michał Cortez w roli global e-commerce strategy directora. Oboje
będą raportować do Igora Kaleńskiego, CEO BBDO Warszawa, który będzie jednocześnie pełnił funkcję global e-commerce lead.
BBDO Worldwide powołała pierwszą w swoich globalnych strukturach komórkę do projektowania rozwiązań z zakresu brand commerce. Hub, który działalność operacyjną rozpocznie w styczniu 2018 r., będzie skupiał się na dwóch sferach - konsultingowej i produkcyjnej. Siedzibę będzie miał w warszawskim oddziale BBDO, skąd będzie koordynował pracę dla klientów agencji na całym świecie. Agnieszka Sitarczuk będzie odpowiedzialna za business development, relacje z kluczowymi klientami oraz zarządzanie działami produkcyjno-technologicznymi. Michał Cortez będzie odpowiadał za zbudowanie oferty produktowej, działy strategiczno-analityczne i mentoring w ramach sieci.
Sitarczuk pracowała do tej pory jako international account director w Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadała m.in. za globalną digitalową obsługę marki Duracell na ponad 50 rynkach. Wcześniej w roli account directora pracowała przez kilka lat w Londynie, gdzie opiekowała się m.in. markami: HP, Epson, Barclays Bank czy Colgate-Palmolive. Cortez do BBDO przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie piastował funkcję e-commerce directora odpowiedzialnego za siedem wyspecjalizowanych komórek e-commerce i równolegle był ekspertem globalnego projektu Isobar Commerce. Wcześniej związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie zbudował i zarządzał działem e-commerce strategy, odpowiadając za regionalne i globalne strategie m.in. dla Procter & Gamble, Mars, GlaxoSmithKline, Coty, Microsoft, Duracell czy Mattel.
będą raportować do Igora Kaleńskiego, CEO BBDO Warszawa, który będzie jednocześnie pełnił funkcję global e-commerce lead.
BBDO Worldwide powołała pierwszą w swoich globalnych strukturach komórkę do projektowania rozwiązań z zakresu brand commerce. Hub, który działalność operacyjną rozpocznie w styczniu 2018 r., będzie skupiał się na dwóch sferach - konsultingowej i produkcyjnej. Siedzibę będzie miał w warszawskim oddziale BBDO, skąd będzie koordynował pracę dla klientów agencji na całym świecie. Agnieszka Sitarczuk będzie odpowiedzialna za business development, relacje z kluczowymi klientami oraz zarządzanie działami produkcyjno-technologicznymi. Michał Cortez będzie odpowiadał za zbudowanie oferty produktowej, działy strategiczno-analityczne i mentoring w ramach sieci.
Sitarczuk pracowała do tej pory jako international account director w Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadała m.in. za globalną digitalową obsługę marki Duracell na ponad 50 rynkach. Wcześniej w roli account directora pracowała przez kilka lat w Londynie, gdzie opiekowała się m.in. markami: HP, Epson, Barclays Bank czy Colgate-Palmolive. Cortez do BBDO przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie piastował funkcję e-commerce directora odpowiedzialnego za siedem wyspecjalizowanych komórek e-commerce i równolegle był ekspertem globalnego projektu Isobar Commerce. Wcześniej związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie zbudował i zarządzał działem e-commerce strategy, odpowiadając za regionalne i globalne strategie m.in. dla Procter & Gamble, Mars, GlaxoSmithKline, Coty, Microsoft, Duracell czy Mattel.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane