Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią [wideo]

Działania wokół świąt Bożego Narodzenia będą jeszcze bardziej intensywne niż w ub.r. Pojawią się m.in. dwa świąteczne spoty i limitowana edycja butelek.

 

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Coli zaopatrzonych w etykiety z podziękowaniami dla bliskich. Hasła (np. „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”) są dopasowane do wielkości opakowania i dostosowane do różnych grup docelowych. Dodatkowo etykiety na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru będą świecić w ciemności. 
- W ub.r. przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5 l z kokardką, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku – mówi Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola.
Świąteczna kampania Coca-Coli potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce. Skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż w ub.r.
W listopadzie w telewizji i sieci Multikino pojawią się aż dwa świąteczne spoty. W odpowiedzi na prośby i oczekiwania konsumentów marka m.in. powraca z komunikacją ciężarówek przemierzających drogę w rytm kultowego „Coraz bliżej święta…”. Oprócz tego uwielbiany przez wszystkich utwór doczekał się odświeżonej wersji, ale na razie firma nie zdradza szczegółów. 
Koncept marketingowy „Dziękuję” znajdzie swoje odzwierciedlenie w materiałach POS wyjaśniających ideę etykiety i wspierających sprzedaż limitowanej edycji butelek. Zasięgi uzupełni reklama OOH obejmująca nośniki wielkoformatowe w całym kraju oraz w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów. Kampania będzie miała również silne wsparcie w digitalu i social mediach na kanałach marki oraz współpracujących z nią influencerów. Przewidziana jest  także Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola. Nowością będzie natomiast cykliczny program kontentowy w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia z emisją w prime time przed "Wydarzeniami".
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za obsługę w social mediach – LiquidThread. Organizacją Świątecznej Trasy Ciężarówek zajmuje się agencja eventowa Pankreator. Działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Tomasz Wygnański 631 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.