Actimel chce wstrząsnąć zimą

Danone kusi loterią z nagrodami do wygrania co 10 minut.

Marka Actimel z portfolio Danone startuje z działaniami promocyjnymi i loterią. Jak przekonuje organizator, co 10 minut będzie można w ramach loterii wygrać jedną z ponad 3600 nagród, jak sportowa chusta Buff czy aparat Instax Mini 8. Na jednego szczęśliwca czeka nagroda główna, czyli wyprawa do Norwegii. 

Akcja trwa do 22 grudnia. W tym czasie w sklepach dostępne będą promocyjne opakowania Actimela zawierające specjalne kody. Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić Actimel w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i zarejestrować kody z opakowania na stronie WWW. Losowanie zwycięzcy nagrody głównej odbędzie się 11 stycznia 2018 r.

Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, komunikacją w mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Za organizację loterii oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.

Katarzyna Woźniak 232 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.