Proama powraca z reklamą po dwóch latach

Autorami kampanii są: Change Serviceplan, Bomaye, Havas Media i Performics.

Po dwuletniej przerwie firma ubezpieczeniowa Proama (Generali Towarzystwo Ubezpieczeń) powraca z reklamą do telewizji. W swojej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że "docenia" bezszkodowych kierowców, którym oferuje wysokie zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne.

Spot Proamy jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie ubezpieczyciel prowadzi także kampanię w internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.

- Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie, bo sięgające nawet 70 proc. ­­zniżki na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze - mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży bezpośredniej Generali.

Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję reklamową Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w internecie - Performics. Agencja Change odpowiada za reklamy Proamy od początku istnienia tej marki na rynku, czyli od 2011 r.

Proama jest marką należącą do Generali Polska od stycznia 2016 r.

Maciej Burlikowski 803 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.