Robert Lewandowski w nowej kampanii Huawei

Chiński producent ma już 23 proc. rynku smartfonów w Polsce.

Dużą kampanię chińskiego producenta m.in. smartfonów - Huawei, z udziałem najpopularniejszego polskiego piłkarza Roberta Lewandowskiego, która związana jest z premierą nowej serii telefonów Huawei Mate 10, przygotowała agencja reklamowa DDB & Tribal. Jest to lokalna produkcja. Wcześniej Huawei Polska korzystała m.in. z pracy izraelskiej agencji reklamowej Leomek Hatoda'a.

Oprócz DDB polski oddział Huawei współpracuje z agencją reklamową Gong, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego dom mediowy Maxus.

Emisja reklam z Lewandowskim rozpocznie się 20 listopada. Poza emisją spotu w TV i kinach obejmie także outdoor, digital i działania w internecie.

Huawei szturmem zdobywa polski rynek smartfonów. Według danych szacunkowych GfK Polonia w 2015 r. Polacy kupili 8,4 mln szt. smartfonów, a udziały chińskiej marki wzrosły z 1,1 do 8 proc. W ub.r. zrobiła ona największy skok - tej marki było 22 proc. z 9,1 mln szt. smartfonów sprzedanych w Polsce w 2016 r. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku polscy konsumenci kupili już 9,6 mln szt. smartfonów, a udziały rynkowe Huaweia wzrosły do 23 proc.

Robert Lewandowski jest twarzą reklamową marki Huawei od 2015 r.

Maciej Burlikowski 803 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.