17 statuetek i 37 wyróżnień w XXI edycji konkursu Kreatura

Jury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.

Jury XXI edycji konkursu Kreatura przyznało 60 nominacji, 37 wyróżnień i 17 Kreatur. – Pierwszy dzień to przegląd wszystkich prac w skupieniu. Było podobnie jak w agencyjnym życiu przy prezentacji pomysłów po briefingu, czyli huśtawka nastrojów – podziw, respekt, raz po raz rozczarowanie. Teraz wybieraliśmy, głosując, często zgodnie, niekiedy wracając do niektórych prac. Spory wśród jury co do zasadności przyznania nagrody lub wyróżnienia amortyzowaliśmy próbą zrozumienia, szczęśliwie bez kompromisów zdarzyło mi się pozostać kilkukrotnie przy odrębnym zdaniu – mówi Jacek Jurek, przewodniczący jury. – Widzę, że digital przeżywa swoją dorosłość, brakowało tam czegoś zaczepnego lub odkrywczego, za gładko tam jest. Cieszę się bardzo, że mogliśmy nagrodzić realizacje dla lokalnej marki, to projekty pełne zaangażowania, działające na serce i rozum – dodaje.

Jury obradowało w składzie: Jacek Jurek, dyrektor kreatywny agencji Just; Jarosław Boliński, producent, współzałożyciel studia produkcyjnego Propeller Film; Beata Dziwulska, senior digital & social media coordinator, Nestlé Polska SA; Filip Grześkowiak, creative director, GoldenSubmarine; Małgorzata Lenarczyk, head of communications w Grupie Cyfrowy Polsat; Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny, Syzygy Warsaw; Aleksandra-Marchocka, creative director, Peppermint; Tomasz Michalik, chief innovation officer, Insignia.

Wyniki konkursu poznamy podczas uroczystej gali rozdania nagród Kreatury, która odbędzie się 23 listopada w Pin-Up Studio w Warszawie. 

Wyłącznym organizatorem Kreatury jest VFP Communications, wydawca m.in. magazynu „Media & Marketing Polska”.

Tomasz Wygnański 631 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.