Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu muzeum Polin

Kampania obejmuje kraje europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanadę i Izrael.

Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla, portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Działania prowadzone są w internecie z wykorzystaniem kampanii banerowych w sieci reklamowej Google oraz tekstowych w oknie wyszukiwarki Google.

Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób interesujących się dziejami społeczności żydowskiej w Polsce oraz historią II wojny światowej i Zagłady. Prowadzona jest w języku polskim i angielskim, a objęte są nią kraje
europejskie oraz Stany Zjednoczone, Kanada i Izrael.

Za realizację kampanii odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).

Maciej Florek 1826 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.