Kukulska i Piaseczny śpiewają świątecznie dla Playa

Operator promuje oferty abonamentowe Solo, Duet i Rodzinną.

P4, operator sieci komórkowej Play, startuje ze świąteczną kampanią reklamową, do której zatrudnił duet piosenkarzy: Natalię Kukulską i Andrzeja Piasecznego.

Promuje w ten sposób swoje oferty abonamentowe: Solo, Duet i Rodzinną. Dodatkowym benefitem dla klientów ma być cena obniżona od standardowej o 10 zł miesięcznie i smartfony m.in. marki Motorola (Lenovo Polska) w atrakcyjnych cenach.  

Kreacje reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.