​Orlen pod własną marką wprowadzi soki, słodycze i inne przekąski

Stawia przede wszystkim na działania promocyjne we własnej sieci.

PKN Orlen, największy w kraju koncern paliwowy, który niedawno zadebiutował z własną marką O!, zamierza pod nią wprowadzać kolejne produkty, a będą to m.in. soki, słodycze i inne przekąski.

Według Rafała Pasieki, dyrektora wykonawczego ds. marketingu w Orlenie, marka O! ma być prosta i bezproblemowa, po którą łatwo sięgnąć tym, którzy są zawsze w biegu. Ma być propozycją dla tych, którzy oczekują dobrej jakości, ale też prostych i wygodnych rozwiązań i chcą mieć komfort dobrego wyboru bez długich poszukiwań.

- Zależy nam, żeby klient wiedział, że podczas podróży zawsze będzie miał po drodze stację Orlen, na której dostanie nie tylko paliwo, kawę czy hot doga, ale także inne niezbędne produkty. I co ważne, produkty te będzie identyfikował z Orlenem i mając do wyboru kilka marek danego produktu, sięgnie właśnie po tę oznaczoną logo O! - tłumaczy Pasieka.

Wprowadzaniu kolejnych produktów O! będą towarzyszyły działania promocyjne, wśród których na pierwszym miejscu będą te realizowane w punktach sprzedaży w sieci koncernu.

Maciej Burlikowski 803 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.