Cztery statuetki dla Bardzo na Epica Awards 2017

To jedyna agencja z Polski nagrodzona w tym roku.

Jury konkursu Epica Awards 2017 pod przewodnictwem Spencera Baima, chief strategic officera Vice Media, wybrało zwycięzców 31. edycji festiwalu. Kampania "English for Beginners" przygotowana przez Bardzo dla Allegro otrzymała jedną złotą statuetkę (kategoria copywriting & storytelling) i dwie srebrne (online campaigns - consumer services & household products oraz online & viral films). Agencja Bardzo również za pracę dla Allegro - "Costume party" - otrzymała brąz w kategorii online campaigns - consumer services & household products.

W tym roku oceniano 3350 prac z 71 krajów. Na short-listach znalazły się: agencja Bardzo - łącznie sześć nominacji za "Costume party", "English for Beginners" i "Lemonade" przygotowane dla Allegro, agencja VML Poland z "The Missed Spaceflight" przygotowanym dla Samsunga oraz Walk z "The Invisibles" dla Fundacji Kapucyńskiej.

Nagrody rozdawane od 1987 r. są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.