Agencja Allegro wzmacnia komunikację i kreację

Zatrudniła czworo nowych pracowników.

Na zdjęciu na dole od lewej: Tomasz Czuwara, Tomasz Lewandowski i Oleksandr Pogrebniak, na górze Magda Jędrusiak
Na zdjęciu na dole od lewej: Tomasz Czuwara, Tomasz Lewandowski i Oleksandr Pogrebniak, na górze Magda Jędrusiak
Agencja Allegro wzmacnia działy komunikacji i kreacji. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara jako communications manager oraz Tomasz Lewandowski jako communications executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak jako senior creative i Oleksandr Pogrebniak jako senior art director.

Tomasz Czuwara ma ponadsiedmioletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej zarówno w agencji (Weber Shandwick, Maurent PR), jak i po stronie klienta (Open Dialog Foundation). W swojej karierze przygotowywał i realizował strategie komunikacji dla takich brandów, jak Mastercard, BZ WBK, Viacom czy Open Dialog Foundation. Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Magda Jędrusiak w branży marketingowej pracuje od 10 lat, ostatnio w Kalicińscy.com. Pracowała również dla firm i marek: Knorr, Skoda Polska, Alior Bank i Polskiej Akcji Humanitarnej. Ukończyła Uniwersytet Wrocławski.

Tomasz Lewandowski od dwóch lat zajmuje się komunikacją w mediach społecznościowych, pracował m.in. dla agencji Elchupacabra i Faceaddicted. Odpowiadał za budowanie społeczności takich marek jak PLL LOT, Reebok, Citi Handlowy i Microsoft. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.

Oleksandr Pogrebniak zajmuje się projektowaniem od blisko 10 lat. Przygotowywał kreacje dla takich marek jak Tymbark, Belenda i Bayer. Ostatnio pracował dla Logic Design. Ukończył Akademię Sztuk Pięknych i Wzornictwa w Charkowie i Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi.

Maciej Burlikowski 813 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.