Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo

Polska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.

Jury konkursu Epica Awards 2017 pod przewodnictwem Spencera Baima, chief strategic officera Vice Media, wybrało zwycięzców 31. edycji festiwalu. Kampania "English for Beginners" przygotowana przez Bardzo dla Allegro otrzymała grand prix w kategorii copywriting & storytelling, dwie złote statuetkę (copywriting & storytelling i online & mobile services) i dwie srebrne (online campaigns - consumer services & household products oraz online & viral films). Agencja Bardzo również za pracę dla Allegro - "Costume party" - otrzymała brąz w kategorii online campaigns - consumer services & household products. Agencja Walk zdobyła natomiast złoto w kategorii publication design za projekt "The Invisibles" przygotowany dla Fundacji Kapucyńskiej.

Siecią roku został McCann WorldGroup, do którego trafiły łącznie 42 nagrody, w tym 1 grand prix i 10 złotych statuetek.
Tytuł agencji roku otrzymało BBDO New York (27 nagród w tym 1 grand prix i 6 złotych statuetek).

W tym roku oceniano 3350 prac z 71 krajów. Na short-listach znalazła się agencja Bardzo - łącznie sześć nominacji za "Costume party", "English for Beginners" i "Lemonade" przygotowane dla Allegro. Agencja VML Poland z "The Missed Spaceflight" przygotowany dla Samsunga oraz Walk z "The Invisibles" dla Fundacji Kapucyńskiej.

Nagrody rozdawane od 1987 r. są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową. "Media & Marketing Polska jest patronem tego wydarzenia.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.