T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Sieć komórkowa T-Mobile Polska rusza ze świąteczną kampanią reklamową, w której zachęca: "Zerwij z limitami! Teraz możesz". Benefitem dla klientów w świątecznej ofercie operatora mają być smartfony (m.in. Samsunga) w obniżonych cenach.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bridge2Fun,  za kreacje digital odpowiadała agencja LiquidThread, a planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom. To prawdopodobnie jedna z ostatnich kampanii T-Mobile realizowana przez Starcom - Deutsche Telekom zdecydował o przeniesieniu od nowego roku obsługi swojego budżetu mediowego z Publicis Group do GroupM.

Maciej Burlikowski 831 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.