Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

W Centrum Kreatywności Targowa zostali ogłoszeni zwycięzcy kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach – Young Creatives Integrated oraz Young Planners. W nagrodę zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie. Ponadto dwa najlepsze zespoły w kategorii Integrated wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + Jung V. Matt (nagroda + wyróżnienie). Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek/Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz/They.pl. Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Volkswagen. Zadanie konkursowe to stworzenie projektu kampanii zintegrowanej poświęconej programowi Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6-14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Michała Desowskiego, dyrektora kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS, w składzie: Iza Ogórek (TVN Media), Tomasz Matuszewski (Follow), Michał Kubik (Brasil), Michał Szaniecki (Volkswagen).

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland. Kategoria Young Planners poświęcona jest strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Jakuba Eichelbergera, strategy and buisness directora z agencji DDB & Tribal w składzie: Marek Rosłan (Saatchi & Saatchi IS), Henryk Klawe (TGTH), Kamila Ziober (CPC) oraz Bartosz Załęcki.

Katarzyna Kacprzak 188 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.