Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films
Dom produkcyjny otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych.
Karolina Kowalczyk i Milena Gronau obejmują nowe stanowisko head of directors representation. Będą rozwijać roster reżyserski Papaya Films na rynku lokalnym oraz promować twórców na rynkach wschodnich – w Europie i Azji. Kowalczyk i Gronau pokierują czteroosobowym zespołem. Papaya reprezentuje na zasadach wyłączności m.in. Antoniego Nykowskiego, Karolinę Lewicką, Bartosza Dombrowskiego, Julię Rogowską i Iwonę Bielecką.
Ada Kornecka, dotychczas producent, zajmie stanowisko head of music video.
Papaya jest prawdopodobnie pierwszym reklamowym domem produkcyjnym w Polsce, który otwiera specjalny dział poświęcony produkcjom muzycznym. W 2018 r. planuje zrealizowanie 20 projektów, szczególną uwagę chce poświęcić twórcom niszowym oraz angażowaniu się w produkcje młodych reżyserów i operatorów.
Antonina Scipio del Campo, do tej pory pracująca jako digital publisher, obejmuje stanowisko head of development, na które składa się m.in. rozwój projektu reportażowo-dokumentalnego Papaya Doc Hub oraz produkcja oryginalnych treści wideo. Scipio del Campo częściowo przejmie również obowiązki związane z programowaniem własnych platform dystrybucji Papaya Films.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane