Biedronka wydała ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów

Najpopularniejszym z nich okazała się być Borówka Basia.

W obecnej edycji akcji „Gang Świeżaków” klienci mieli do dyspozycji cztery duże Świeżaki i sześć mniejszych maskotek – Juniorów.

Na ten moment wśród bohaterów „Gangu Świeżaków 2” pierwsze miejsce pod względem popularności zajmuje Borówka Basia – klienci odebrali już ponad 1,1 mln sztuk tego pluszaka. Srebrny medal przypadł Rzodkiewce Żanecie, a brąz Kalafiorowi Krzysiowi. Wśród Juniorów prym wiedzie Truskaweczka Tosia. W sumie do 19 listopada wydano już ponad 6 mln maskotek, z czego ok. 60 proc. stanowiły duże Świeżaki.

W ramach akcji „Gang Świeżaków 2” klienci mogą odbierać maskotki za darmo do 3 grudnia. Warunkiem jest zebranie na karcie kolekcjonerskiej odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce, zgodnie z zasadami akcji. Świeżaki są dostępne również w regularnej sprzedaży.

Projektowi „Gang Świeżaków 2” towarzyszyły także dodatkowe akcje, jak chociażby „Teatrzyk Świeżaków” czy przekazanie na rzecz Caritas Polska ponad 700 tys. zł, czyli całego przychodu ze sprzedaży Świeżaków w pierwszy weekend września.

Kluczowym celem akcji jest promowanie spożywania warzyw i owoców.

(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.