Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.

Cube Group została nagrodzona w konkursie Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nagrodę główną w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi "Niezawodnie do celu z iTaxi", w tym roku nagrodzonej już dwiema statuetkami Golden Arrow.

Kampania dla iTaxi walczyła o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek Axa (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) oraz Vodafone (Turcja) – ta ostatnia zdobyła wyróżnienie "Highly Commended".

Effective Mobile Marketing Awards to ósma edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego "Mobile Marketing Magazine".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.