Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe
Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
Maja Biniewicz zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital. Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja struktury digital grupy pod kątem jak najlepszego wykorzystania jej potencjału zarówno mediowego, jak i kreatywno-produkcyjnego. Jej obszar nadzoru obejmować będzie działania social, performance, content marketing, programmatic oraz wszystkie inne z zakresu online.
Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w różnych firmach. Pracowała po stronie domów mediowych (Mediavest - obecnie Spark Foundry, w ramach Publicis Media) oraz agencji interaktywnych (strategic director w K2 Media i digital media director w Isobar). Ostatnio była strategic directorem w ZPR Media.
MullenLowe MediaHub jest częścią globalnej grupy reklamowej MullenLowe Group (Interpublic). Do grona jej klientów w Polsce należą m.in.: Selgros, ING Bank Śląski, Orlen, Decathlon i WWF.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.