Magazyn Scooby-Doo! Media Service Zawada z rosnącą sprzedażą (wyniki ZKDP za sierpień 2017)

Magazyn Scooby-Doo!, miesięcznik dla dzieci wydawany przez Media Service Zawada, odnotował w sierpniu wzrost sprzedaży na poziomie 7% rok do roku.

Rynek prasowy stale się zmienia, dlatego staramy się rozbudowywać naszą ofertę i poszerzamy zasięg poprzez działania pakietowe – w prasie, telewizji i w internecie. Każdy numer magazynu wspieramy kampanią telewizyjną (na najpopularniejszych kanałach dziecięcych) i internetową (m.in. na portalu konkursiaki.pl), co wpływa zarówno na sprzedaż magazynu, jak i stanowi dodatkowe wskazanie reklamowe dla produktów naszych klientów. – powiedziała Kinga Zarzycka, dyrektor marketingu Media Service Zawada.

Magazyn Scooby-Doo! skierowany jest zarówno do dziewczynek, jak i do chłopców, i z uwagi na efektywność dotarcia do tak szerokiej grupy od lat jest czasopismem najczęściej wybieranym przez reklamodawców. Badania MillwardBrown wykazują, że mali czytelnicy zwracają dużą uwagę na reklamy zamieszczone w tytułach z portfolio Media Service Zawada i chętnie pokazują je rodzicom. To z kolei wpływa na zakup produktów z wizualizacji reklamowych.* 

O magazynie Scooby-Doo!

Magazyn Scooby-Doo! ukazuje się w Polsce od 2006 roku i jest skierowany do chłopców i dziewczynek w wieku od 6 do 9 lat. W ciągu roku wydawanych jest 10 regularnych numerów pisma, jak również wydania specjalne.

Tytuł bazuje na kultowym serialu animowanym. Jego sukces oparty jest na sprawdzonym schemacie - bohaterowie na każdym kroku natrafiają na zagadki kryminalne z potworami w tle, co nie tylko dostarcza dzieciom emocjonującej rozrywki, ale także ćwiczy ich spostrzegawczość i stanowi trening logicznego myślenia i dedukcji. Wyniki badań prowadzonych na zlecenie Media Service Zawada, jak i ankiety zamieszczonej w kwietniowym numerze magazynu pokazały, że jego czytelnicy najbardziej lubią komiksy, konkursy oraz łamigłówki i w tym kierunku rozwijany jest tytuł. W 2017 roku dodano więcej quizów oraz materiałów sprawdzających wiedzę na dany temat, jak i odświeżono wygląd wybranych działów, które nieustannie cieszą się sympatią dzieci. 

O Media Service Zawada

Media Service Zawada jest jednym z wiodących na rynku wydawnictw dziecięcych i młodzieżowych. Nakładem wydawnictwa ukazują się m.in.: LEGO City, LEGO Nexo Knights, LEGO Ninjago, LEGO Friends, Safiras, Winx, Mia i Ja, Cartoon Network, Ben 10, Scooby-Doo!, Nickelodeon. Dora poznaje świat, Świnka Peppa, Blaze i Megamaszyny, Magic Pocket i inne. Firma działa w Polsce od ponad 20 lat i to pozwoliło jej na zdobycie wyjątkowego doświadczenia, skompletowanie znakomitego zespołu specjalistów oraz zebranie imponującego portfolio wydawniczego, a także nawiązanie i zdobycie kontaktów i partnerów na całym świecie.

Media Service Zawada to również dział B2B, który świadczy wyspecjalizowane usługi redakcyjne, wydawnicze i promocyjne, współpracując na tej zasadzie m.in. z biurem podróży Itaka. 

 

*75% czytelników tytułów z portfolio Media Service Zawada pokazuje rodzicom reklamy różnych produktów, żeby namówić na ich zakup - dane na podstawie Badania MillwardBrown „Maluchy” wskaźnik ZCS ;, fala VI 2017, N= 902, odpowiedź na pytanie "często pokazuje rodzicom reklamy różnych produktów, żeby ich namówić na zakup - odpowiedź zdecydowanie się zgadza i raczej się zgadza; 71% naszych czytelników uważa, że reklamy w naszych magazynach zachęcają do kupienia prezentowanych na nich produktów - dane na podstawie Badania MillwardBrown "Maluchy" wskaźnik ZCS ;, fala VI 2017, N= 902."

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.