Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu AdFM Awards

Jury nagrodziło trailer filmu "Do ostatniego drzewa". Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Ogilvy & Mather przygotowało kampanię dotyczącą Puszczy Białowieskiej „Ostatnie drzewo”, w ramach której powstała cyfrowa wersja Puszczy Białowieskiej w skali 1:1 oraz film dokumentalny z Borysem Szycem. Jako część akcji powstał też trailer radiowy filmu z zapisem odgłosów Puszczy. Wykorzystał on naturalną siłę radia, jaką jest dźwięk, a dodatkowo skorzystano z możliwości, jakie daje system RDS – podczas emisji spotu na wyświetlaczach odbiorników podawano nazwy zwierząt żyjących w Puszczy.

Członkowie jury byli wyjątkowo zgodni podczas głosowania, w którym nagrodzony projekt pokonał dziewięć innych nominacji. Trailer oceniono jako „niezwykle klimatyczny, zwracający uwagę, znakomicie zrealizowany”. Podkreślono, że „działa on na wyobraźnię posługując się tylko dźwiękiem, a o to chodzi w przekazie radiowym. Dodatkowo użycie RDS tworzy niepowtarzalną, kreatywną pigułkę, której żaden słuchacz się nie oprze”.

W skład jury weszli: Ewa Osińska, media buying associated director w domu mediowym Mediacom, Aneta Urbanowicz, dyrektor ds. zakupu i planowania mediów w Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy, dyrektor marketingu i komunikacji w kancelarii prawnej SPCG, Simon Kilby, group commercial director w Bauer UK, Piotr Myszak, wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys, prezes i dyrektor programowy RMF FM oraz Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF.

Nagrodzony projekt był jednym z kilkudziesięciu zgłoszonych do konkursu za pośrednictwem strony adfm.pl zarówno przez duże jak i małe, lokalne agencje. Nagrodę wręczono podczas gali KonkursuKreatura 2017.

Organizatorem konkursu reklamy radiowej adFM Awards 2017 jest Grupa RMF, a patronem medialnym – miesięcznik „Media & Marketing Polska”. 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.