Aplikacja "Avanti" pozwala na zakupy ze stron magazynu
Rozwiązanie otwiera też nowe obszary współpracy z reklamodawcami.
Kolejna opcja to znalezienie najbliższego sklepu stacjonarnego z artykułami oznaczonymi przez użytkownika oraz sprawdzenie w nim dostępności produktu w określonym rozmiarze, kolorze czy fasonie. Dostęp do tych funkcjonalności jest bezpłatny, nie ma też potrzeby rejestrowania się. Czytelnicy, którzy zdecydują się na rejestrację w aplikacji, otrzymają dostęp do dodatkowych opcji, m.in. do ekskluzywnych ofert i zniżek, możliwości tworzenia własnych list zakupowych i dzielenia się nimi online, a także do rekomendacji stylistek miesięcznika.
- Uruchomienie aplikacji to istotny krok w umacnianiu marki „Avanti” i samego miesięcznika na pozycji lidera wśród pism shoppingowych, a także szansa na całkiem nową formę współpracy z klientami reklamowymi, którzy będą mogli skorzystać z oferty wyjątkowych działań w interaktywnym kanale mobilnym – mówi Piotr Hendel, wydawca "Avanti".
Aplikację „Avanti” stworzyła firma IINE Card Japan Inc. Rozwiązanie „white label”, na którym została oparta aplikacja, pozwala wydawcom i markom posługującym się materiałami drukowanymi stworzyć spersonalizowaną aplikację pod swoją marką. W listopadzie 2015 r. projekt zdobył I miejsce w konkursie dla start-upów na KEIO University w Tokio.
Grudniowy numer pisma wspiera promocja w radiostacjach Agory, czasopisma Agory oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.