Aplikacja "Avanti" pozwala na zakupy ze stron magazynu

Rozwiązanie otwiera też nowe obszary współpracy z reklamodawcami.

Nowa aplikacja miesięcznika "Avanti" pozwala czytelnikom kupować produkty bezpośrednio ze stron pisma. Daje możliwość skanowania stron miesięcznika i przekierowuje do serwisów producentów. Aplikacja ruszyła 25 listopada w Google Play i App Store, jednocześnie z grudniowym wydaniem magazynu. 

Kolejna opcja to znalezienie najbliższego sklepu stacjonarnego z artykułami oznaczonymi przez użytkownika oraz sprawdzenie w nim dostępności produktu w określonym rozmiarze, kolorze czy fasonie. Dostęp do tych funkcjonalności jest bezpłatny, nie ma też potrzeby rejestrowania się. Czytelnicy, którzy zdecydują się na rejestrację w aplikacji, otrzymają dostęp do dodatkowych opcji, m.in. do ekskluzywnych ofert i zniżek, możliwości tworzenia własnych list zakupowych i dzielenia się nimi online, a także do rekomendacji stylistek miesięcznika.

- Uruchomienie aplikacji to istotny krok w umacnianiu marki „Avanti” i samego miesięcznika na pozycji lidera wśród pism shoppingowych, a także szansa na całkiem nową formę współpracy z klientami reklamowymi, którzy będą mogli skorzystać z oferty wyjątkowych działań w interaktywnym kanale mobilnym – mówi Piotr Hendel, wydawca "Avanti". 

Aplikację „Avanti” stworzyła firma IINE Card Japan Inc. Rozwiązanie „white label”, na którym została oparta aplikacja, pozwala wydawcom i markom posługującym się materiałami drukowanymi stworzyć spersonalizowaną aplikację pod swoją marką. W listopadzie 2015 r. projekt zdobył I miejsce w konkursie dla start-upów na KEIO University w Tokio.

Grudniowy numer pisma wspiera promocja w radiostacjach Agory, czasopisma Agory oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.