Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji Spark Foundry

Będzie odpowiadać za strategię oraz rekomendacje.

Małgorzata Hejka, dotychczas dyrektor ds. komunikacji i biznesu w Spark Foundry (Publicis Media), objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji w agencji. Będzie odpowiadała za jakość strategii oferowanych klientom Spark Foundry oraz powiązanie rekomendacji z możliwościami, jakie niosą nowe technologie i kanały komunikacji.

Hejka jest związana z branżą marketingową od 2004 r. Karierę zaczynała w domu mediowym OMD. Cztery lata później dołączyła do Starcomu, w którym objęła stanowisko media managera. Następnie jako konsultant ds. kanałów komunikacji odpowiadała za szkolenia dla klientów i pracowników agencji. W 2013 r. rozpoczęła pracę w Spark Foundry (wcześniej Mediavest), najpierw jako senior media manager, a następnie jako dyrektor ds. komunikacji i biznesu. W swojej kilkunastoletniej karierze pracowała dla takich reklamodawców jak m.in.: Unilever, McDonald's, USP Zdrowie, Eurobank czy GSK.

Maciej Florek 1836 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.