Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji Spark Foundry
Będzie odpowiadać za strategię oraz rekomendacje.
Hejka jest związana z branżą marketingową od 2004 r. Karierę zaczynała w domu mediowym OMD. Cztery lata później dołączyła do Starcomu, w którym objęła stanowisko media managera. Następnie jako konsultant ds. kanałów komunikacji odpowiadała za szkolenia dla klientów i pracowników agencji. W 2013 r. rozpoczęła pracę w Spark Foundry (wcześniej Mediavest), najpierw jako senior media manager, a następnie jako dyrektor ds. komunikacji i biznesu. W swojej kilkunastoletniej karierze pracowała dla takich reklamodawców jak m.in.: Unilever, McDonald's, USP Zdrowie, Eurobank czy GSK.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.