Skoda reklamuje nowego SUV-a [wideo]

"Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej" - brzmi hasło kampanii.

Volkswagen Group Polska, właściciel czeskiego producenta samochodów Skoda, rozpoczął kampanię reklamową wprowadzonego niedawno do sprzedaży nowego SUV-a o nazwie Karoq.

Kampania w telewizji, internecie oraz prasie prowadzona jest pod hasłem: "Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej". Przy jej realizacji pracowały: agencja Opcom (kreacja), dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar (social media).

Po dużym SUV-ie Kodiaq, mniejszy Karoq ma na dobre rozpocząć ekspansję Skody na jednym z najbardziej konkurencyjnych i dynamicznie rozwijających się segmentów rynku motoryzacyjnego.

Maciej Burlikowski 813 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.