"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Instytut Książki rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: "Mała książka, wielki człowiek" promującą czytanie dzieciom już od chwili narodzin. Obejmie ona spoty telewizyjne i radiowe, OOH w formie citylightów oraz eventy edukacyjne. Mocną częścią kampanii są również działania prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) oraz poprzez blogosferę. Do udziału w promocji zostali zaproszeni influencerzy parentingowi. To pierwsze tak obszerne przedsięwzięcie promocyjne Instytutu Książki.

Za strategię, kreację, realizację spotów i obsługę social mediów odpowiada agencja BringMore Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Media Group.

Maciej Burlikowski 817 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.