Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter.

Grupa Havas nawiązała współpracę ze start-upem Photon Entertainment. Agencja odpowiada za komunikację wokół wprowadzenia na rynek robota edukacyjnego Photon, stworzonego do nauki podstaw programowania dla dzieci w wieku 6-12 lat. Do zadań agencji należy opracowanie strategii, kreacji, a także produkcja materiałów reklamowych.

Photon ma wprowadzić dzieci w świat programowania poprzez naukę logicznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji, ćwiczenia pamięci czy poznawania nowych technologii. Jest prawdopodobnie pierwszym na świecie robotem edukacyjnym, który rozwija się razem z dziećmi, dzięki czemu mali użytkownicy zawsze rozumieją jego działanie.

Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter. Kolejne środki zostały pozyskane z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej, prywatnych inwestorów i międzynarodowej sieci aniołów biznesu. Obecnie Photon należy do najszybciej rozwijających się start-upów w Polsce.

Grupa Havas jest odpowiedzialna za obsługę Photon Entertainment w zakresie public relations, współpracę z blogerami i produkcję materiałów reklamowych. Hasłem kampanii jest „Photon. Rozbudza serce do programowania”. Robot jest już do nabycia m.in. w sieci salonów iSpot, MediaMarkt, Saturn.

Katarzyna Kacprzak 187 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.