Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku

Nagrodę Best In Show przyznano kampanii "Świadomy sen" zrealizowanej przez VML Poland.

Po raz 11. zostały wręczone nagrody w Mixx Awards - konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu. 30 listopada br. podczas gali zorganizowanej przez IAB Polska w warszawskim Multikinie Złote Tarasy laureaci odebrali statuetki w 15 kategoriach.

Obrady jury zaowocowały 62 nominacjami. Na gali przyznano 7 złotych statuetek, 10 srebrnych i 20 brązowych. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były: "Świadomy sen", "Launch Showmax w Polsce", "The Missed Spacefilight", "Niezawodnie do celu z iTaxi", "Legendy Polskie Allegro". Nagrodę Best In Show przyznano kampanii "Świadomy sen" zrealizowanej przez VML Poland.

Nie we wszystkich kategoriach zostało przyznane złoto. W dwóch kategoriach - Internet of Things i Games – członkowie jury zadecydowali o nieprzyznawaniu nagród. Doceniając projekty, zgodnie stwierdzili, żeżaden nie był na tyle przełomowy, by można było mówić o wyznaczaniu kierunków czy trendów.  Nie został takżewskazany Dom Mediowy Roku – nie udało się jury wybrać najlepszego kandydata. W trzech kategoriach - Innovations, Public Service and Non Profit Campaign oraz Email - nie przyznano nominacji.

Podczas Mixx Awards przyznano także trzy nagrody specjalne za dokonania. Agencją Roku został VML, Marketerem Roku iTaxi. Piotr Ejdys, prezes Gemius SA, otrzymał tytuł Człowieka Roku.

"Media & Marketing Polska" było patronem medialnym tego wydarzenia.

Maciej Florek 1836 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.