Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

W styczniowym numerze "Media & Marketing Polska" ukaże się pierwszy raport "Domy produkcyjne". Zaprezentujemy badania satysfakcji klientów 12 studiów realizujących produkcje reklamowe. Raport przygotowujemy razem z Instytutem Kantar Millward Brown, który przeprowadził badania metodą CATI. Łącznie zrealizowano 118 wywiadów. Respondentami byli zarówno marketerzy, jak i agencje realizujący z domami produkcyjnymi projekty.

Przygotowując raport, redakcja "MMP" oraz Kantar Millward Brown bazują na 20-letnim doświadczeniu w badaniu rynku usług marketingowych. Corocznie publikujemy także raporty dotyczące agencji reklamowych, domów mediowych, agencji BTL, interaktywnych, eventowych i biur reklamy. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.