Opus B wygrywa podwójne złoto Creativity International Awards

To już 10. i 11. nagroda dla krakowskiej agencji w tym roku.

Projektanci Opus B Brand Design zdobyli uznanie jurorów w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards, zyskując aż dwie złote statuetki za koncepty Barberian oraz Slow. Obydwie nagrody zostały przyznane w kategorii print & packaging. 

Barberian to marka skierowana do mężczyzn, którzy dbają o długi zarost. Slow to koncept napoju "antyenergetyka". Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego sposobu spożywania produktu.

Creativity International Design Awards to jeden z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego. Jest adresowany zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, a jego historia sięga lat 70. ubiegłego wieku. 

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.