Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Coli jest sponsoring serialu "Podziękuj niedocenionym". Program będzie emitowany w Polsacie do 17 grudnia.

Sześcioodcinkowy serial dokumentalny "Podziękuj niedocenionym" to efekt autorskiego pomysłu Olgi Cerkaskiej (m.in. "Słoneczna stacja", "Przygarnij mnie 2", "Zatrzymaj chwilę", "Dzień dobry Polsko"). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, autor form fabularnych i dokumentalnych. Za scenariusz poszczególnych odcinków odpowiadają Grzegorz Jankowski oraz Judyta Rudzińska z zespołu producenta Lulu Production.

W ramach komunikacji zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv, za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, ReZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.