TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Kierownictwo TVN Media poinformowało, że w 2018 r. wszystkie fundamentalne zasady polityki reklamowej pozostaną niezmienione. – W tym roku już po raz piąty ogłaszamy zasady, które porządkują nasze działania komercyjne. Z perspektywy czasu oceniamy, że konsekwentne wdrożenie polityki transparentności i równości warunków handlowych powstrzymało wiele złych praktyk rynku i stworzyło nową jakość we współpracy pomiędzy klientem i medium – ocenia Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Zapowiedział, że biuro tak jak w latach poprzednich będzie publikować wyniki audytów potwierdzających brak odstępstw od opublikowanych warunków współpracy.

Broker zdecydował się na wprowadzenie kilku korekt. Zróżnicowano strukturę klastrów pomiędzy segmentami, przedziały w TVN pozostaną bez zmian, a odległość pomiędzy progami inwestycji w Premium TV ulega zmianie. Dokument zakłada korektę cen pakietów w segmencie TVN i Premium TV oraz równoległą im korektę cen cennikowych. Utrzymano próg inwestycji 44 mln zł dla negocjacji warunków indywidualnych. Wprowadzono nowe pakiety w segmencie TVN, umożliwiające zakup w grupach docelowych. Wprowadzono również nowe pakiety demograficzne w segmencie Premium TV – wydzielone zostały trzy grupy produktów różniące się strukturą i cechami oferowanej komunikacji. Zaproponowano nowy pakiet Multiscreen Top Kontent umożliwiający jednoczesny zakup komunikacji TV i digital przy najbardziej angażujących programach TVN i Premium TV. Wprowadzono korektę wartości miesięcznych indeksów cenowych.

Korekta polityki handlowej TVN oznacza inflację. Ceny wzrastają zarówno w głównej stacji, jak i w Premium TV. Dla klientów o najmniejszych budżetach (do 2 mln zł) ceny rosną o 4 proc., a dla pozostałych klientów w progach z ogłaszanymi cenami inflacja wynosi 8 proc.

 

Pełna oferta reklamowa TVN Media na 2018 r. tutaj.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.