"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację przygotował PZL.

Startuje nowa kampania Polskiego Standardu Płatności (PSP), operatora krajowego systemu płatności mobilnych pod marką Blik. Jej celem jest pokazanie w serii krótkich i zabawnych spotów, pod hasłem "Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz", jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się Blikiem za zakupy w internecie. Poza spotami przygotowano również poświęcony kampanii landing page z krótkimi filmami, które z perspektywy użytkownika opowiadają, jak można korzystać z Blika i jakie niesie to ze sobą korzyści. Działania efektywnościowe i odsłonowe kampanii będą w całości prowadzone w internecie. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca lutego.

– Są takie czynności, które łatwiej się wykonuje, niż o nich opowiada. Jedną z nich jest właśnie płacenie Blikiem, który jest nie tylko wygodny i bezpieczny, ale również pozwala zaoszczędzić czas w trakcie realizacji zakupów w internecie. Łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują dziś konsumenci. To właśnie te cechy w żartobliwy sposób przedstawiamy w naszej nowej kampanii – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kreację tej kampanii przygotowała agencja PZL, którą PSP zatrudnił do tego projektu. Operator Blika w dalszym ciągu współpracuje z agencją Change Serviceplan, pracującą dla Blika od 2015 r. (choć pierwszą kampanię swojej marki PSP przeprowadziło w grudniu ub.r.). Obydwie agencje realizują poszczególne projekty reklamowe. Planowanie i zakup mediów dla PSP, bez zmian, realizuje dom mediowy Starcom.

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole oraz Raiffeisen Banku.

PSP podaje, że w III kwartale br. za pomocą Blika płatności realizowało 5,2 mln użytkowników, którzy wykonali 8 mln transakcji – 62 proc. z nich w internecie, 27 proc. – w bankomatach (wypłaty gotówki), 6 proc. – w terminalach płatniczych (POS), a 5 proc. (380 tys.) stanowiły bezpośrednie przelewy pomiędzy użytkownikami. Łącznie w ciągu pierwszych trzech kwartałów br. użytkownicy zapłacili w internecie Blikiem ponad 13 mln razy, wykonując średnio 57 tys. transakcji dziennie. Doliczając do tego wypłaty z bankomatów, płatności POS oraz przelewy na numer telefonu w trakcie dziewięciu miesięcy br. Blikiem zrealizowano 21 mln transakcji.

Maciej Burlikowski 817 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.