McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

Do agencji dołączają Natalia Żmuda i Cezary Kuik.

Agencja reklamowa McCann WorldGroup wzmacnia zespół strategii i social mediów - dołączyli do niego Natalia Żmuda jako community manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko content creative.

Natalia Żmuda zdobyła doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, gdzie była odpowiedzialna za obsługę zarówno marek komercyjnych, jak i instytucji publicznych, m.in. T-Mobile, Kujawski, Instytut Żywności i Żywienia. W agencji McCann jako community manager zajmie się markami Starbucks, Stanley Black & Decker oraz Permen. Natalia ukończyła studia medioznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje socjologię.

Cezary Kuik realizował projekty z obszaru digital dla marek takich jak Samsung, Agora czy też Orange. Specjalizuje się w botach, które tworzy dla klientów z kraju i zagranicy. W McCannie odpowiada za koncepcje kreatywne działań reklamowych w kanałach digital i social mediach.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.