Pożyczki tylko dla kobiet
Aasa Polska próbuje gender-targetingu w biznesie pożyczkowym.
Na potrzeby jej promocji została stworzona wirtualna ambasadorka - Asia Ratalska. Jest to niezależna kobieta po 30, która pokazuje kobietom, jak rozwiązywać swoje problemy i dbać o siebie oraz swoich bliskich. Udziela także porad jak odpowiedzialnie pożyczać pieniądze i zarządzać swoim budżetem. Publikuje je na blogu platformy, Facebooku i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych realizują agencja CluePR i dom mediowy Value Media.
Aasa wywodzi się ze Skandynawii, powstała w 2010 r. w Finlandii, jest to technologiczna firma finansowa, w Polsce działa od 5 lat, obsługując ponad 160 tys. klientów. Oprócz Polski i Finlandii działa także w Szwecji, Estonii, Chile i Indonezji.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.