Play będzie sprzedawał ubezpieczenia przez komórki

Telekom wchodzi w nowy segment usług z ośmioma towarzystwami.

P4, operator sieci komórkowej Play, będzie pośredniczył w sprzedaży ubezpieczeń poprzez aplikację Play Ubezpieczenia na smartfonach. To projekt we współpracy z ośmioma towarzystwami ubezpieczeniowymi: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym została firma Protect.me.

Atrybutem Playa jest ogromna baza klientów (14,9 mln) oraz możliwości marketingu (także bezpośredniego).

- Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie – mówi Bartosz Dobrzyński, CMO, członek zarządu Playa.

Oferta została podzielona na sześć kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Klienci operatora znajdą w nich 31 produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych). Każda z nich w dwóch wariatach: wersja standard oferująca podstawowy zakres świadczeń w niższej cenie oraz wersja premium - dodatkowe korzyści np. zwiększoną sumę ubezpieczenia lub dodatkowy zakres za wyższą cenę.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.