Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao
Od początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.
Nowa dyrektor ma się skoncentrować na budowaniu silnej marki Pekao, marketingowym wsparciu biznesu i realizacji nowej strategii banku. Agnieszka Wilczyńska będzie trzymała pieczę nad strategią marki, całością komunikacji marketingowej oraz digital marketingiem.
W strukturze banku Wilczyńska będzie raportować do Beaty Nanasik, dyrektor zarządzającej Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań.
Agnieszka Wilczyńska to menedżer z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Fortis) oraz operatorów telefonii komórkowej (T-Mobile).
Przez ostatnie siedem lat pracowała na menedżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas. Od kwietnia 2017 r. była szefową departamentu strategii marki, odpowiadając m.in. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych – od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe.
Wcześniej dyrektor departamentu zarządzania marką Pekao SA była Adriana Niecko.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.