Rafał Droździak dyrektorem marketingu Circle K

Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu.

Rafał Droździak, który dotychczas zajmował stanowisko starszego kierownika ds. produktów paliwowych, został nowym dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska (czyli dawnej sieci Statoil). Mirosław Caputa, dotychczasowy szef marketingu, obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i działalności operacyjnej.

Rafał Droździak ma ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m.in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwa Miles i MilesPlus. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive. Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu, czyli zmiany barw dotychczasowych stacji paliw Statoil na Circle K. Obecnie jest on na półmetku (mniej więcej połowa z 350 stacji koncernu działa już pod nowym szyldem). Cały proces zmiany marki ma się zakończyć w marcu przyszłego roku.

Zmiana marki to decyzja koncernu Alimentation Couche-Tard Inc., właściciela firmy Statoil Fuel & Retail, ogłoszona już jesienią 2015 r., która najpierw w krajach bałtyckich (na Litwie, Łotwie i w Estonii), a teraz także w Polsce postanowiła wprowadzić swój globalny brand.

Kampanię rebrandingową od strony kreacji przygotowała skandynawska agencja SMFB z Oslo, centralna agencja Statoila. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry (d. Mediavest), za produkcję kontentu, adaptację kreacji i współpracę z influencerami - odpowiadała agencja LiquidThread, do przygotowania kampanii performance’owej zaangażowano zaś zespół Performics (agencje z grupy Publicis Media).

Maciej Burlikowski 831 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.