Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.

Bank Pekao SA, drugi największy bank w kraju, rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem: "Doceń różnicę". Ta kampania to największe tego typu przedsięwzięcie w historii banku. Główny przekaz kampanii wizerunkowej koncentruje się na komunikacie, że bank wspiera zmiany w życiu klienta.

Nowe pozycjonowanie podkreśla zmiany, jakie nastąpiły w banku, a także ich wpływ na codzienne życie klientów – od młodych singli, przez rodziny z dziećmi, po małe i duże firmy. Bank prezentuje się jako przyjazny i nowoczesny, a jego oferta ma odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów.

60-sekundowe spoty emitowane są już w kinach. Startuje silna kampania w telewizji, gdzie będzie można obejrzeć 30-sekundowe spoty, a dodatkowe wsparcie mediowe zapewnią: prasa, digital i outdoor. Całość potrwa do połowy stycznia przyszłego roku.

Autorem koncepcji oraz kreacji nowej kampanii jest McCann Worldgroup. Spot wyreżyserował Marek Dawid, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Maciej Burlikowski 952 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.