Agora wydaje dwutygodnik "Mój Spot"
Pismo adresowane jest do młodych czytelników. Początkowo będzie dostępne z wydaniem "Gazety Wyborczej", a następnie w samodzielnej sprzedaży.
"Mój Spot" powstał z myślą o młodych czytelnikach, głównie w wieku 11-15 lat. Każde wydanie będzie opowiadać o rzeczach bliskich właśnie nastolatkom: grach, technologiach, muzyce, filmach, książkach, ludziach, odkryciach naukowych i ciekawostkach. Przedstawi premiery i wydarzenia, także te, którymi żyje internet (np. kariery youtuberów), zaprezentuje trendy, pomoże w nauce (np. języka angielskiego czy biologii) i podsunie tematy do dyskusji.
Magazyn będzie też odnosić się do informacji, które młodzi ludzie słyszą w serwisach informacyjnych – opowie o wydarzeniach społecznych, politycznych i gospodarczych, wyjaśniając je w prosty sposób. W wydaniu znajdzie się również miejsce na teksty z zakresu psychologii, odnoszące się do problemów nastolatków.
Redaktorem naczelnym dwutygodnika została Olga Woźniak. Pierwszy numer "Mojego Spotu" będzie dołączony do części nakładu "Gazety Wyborczej" – jego cena razem z wydaniem dziennika to 9,99 zł.
Od 22 grudnia br. magazyn będzie dostępny w samodzielnej sprzedaży, w cenie 7,99 zł. Łączny nakład wydania to 75 tys. egzemplarzy. Kolejny numer dwutygodnika "Mój Spot" ukaże się 4 stycznia 2018 r.
Wydanie magazynu wspiera autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej", w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.