Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

fot. Ewelina Lach
fot. Ewelina Lach
Na jednej z głównych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane słupy reklamowe. Właścicielem nośnika jest Warexpo, która rozpoczęła wymianę tradycyjnych słupów na zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe według wytycznych Miasta st. Warszawy.

– Władze Warszawy zmierzają do ujednolicania formy nośników reklamowych. Nasz program inwestycyjny zakłada wymianę ok. 25 proc. (czyli ok. 75 nośników) tradycyjnych, klejonych słupów reklamowych na nowoczesne meble miejskie – mówi Marcin Ochmański, prezes zarządu Warexpo.

Nowy warszawski słup reklamowy jest wyższy niż powszechnie znane nośniki. Ponad 4-metrowy słup ma sześć powierzchni ekspozycyjnych typu citylight, w dwóch rzędach – górnym i dolnym – i możliwość łączenia powierzchni w pionie w jedną podłużną ekspozycję. Sama bryła, jej wysokość i szerokość, nawiązuje do historycznych słupów stanowiących nieodłączny element warszawskich ulic.

Produkcją nośnika zajęły się dwie spółki – Adboard i NR Egal. Oba warianty nośników zostały zaprojektowane na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.

Katarzyna Kacprzak 199 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.