LOT reklamuje się w kinach [wideo]

W ramach wizerunkowych działań PLL LOT startuje kampania w sieci Cinema City.

Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią reklamową w sieci kin Cinema City. W multipleksach emitowany jest 30-sekundowy spot pt. "Bądź gościem naszych najlepszych pilotów". Reklamę na ekranach wspierają spoty wyświetlane na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach. Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group. Za zakup mediów odpowiada FullSix Media. Działania w kinach koordynuje New Age Media. Kampania kinowa ma charakter wizerunkowo-produktowy. Działania w kinach są częścią szerszej kampanii prowadzonej w TV, internecie i prasie (w magazynie „Kukbuk”).

W kolejnych odsłonach akcji przedstawiane będą inne atuty firmy, m.in. rozwój siatki połączeń i floty oraz usługi dodatkowe.

W dalszym etapie kampania prowadzona będzie również na kluczowych dla PLL LOT rynkach zagranicznych, m.in. w Ameryce Północnej i Azji.

Maciej Burlikowski 831 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.