Leo Burnett zajmie się dla Orange ATL i digitalem

Ma mieć status wiodącej agencji operatora.

Jak już informowaliśmy (Orange zmieni zasady współpracy z agencjami), firma telekomunikacyjna Orange Polska, jeden z największych reklamodawców na rynku, od nowego roku zmieni zasady współpracy z agencjami. Jej wiodącą agencją będzie Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe), z którą Orange współpracował w latach w latach 2007-2013. Będzie odpowiadała zarówno za reklamy w mediach ATL (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor), jak i za projekty digitalowe.

Orange Polska utrzyma współpracę z agencjami: Havas Warsaw (Havas Group Poland), zajmująca się ofertą biznesową operatora, oraz Ogilvy & Mather (grupa WPP), która od początku, czyli od 2013 r., obsługuje drugą markę Orange – Nju.mobile.

Orange chciałby, aby w ramach grupy Publicis powstał poświęcony mu zespół osób z różnych agencji, a więc niewykluczone, że także z Saatchi & Saatchi IS.

Maciej Burlikowski 916 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.