Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

od lewej: M. Ejsmond, W. Putrzyński
od lewej: M. Ejsmond, W. Putrzyński
Marcin Ejsmont zastępuje Annę Roman-Plutę na stanowisku dyrektora strategii w agencji Change Serviceplan.

Ejsmont z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Pracował w agencjach Brain i Grey Group, a ostatnio jako planning director w J. Walter Thompson. Jest również konsultantem państwowych projektów komunikacyjnych m.in. dla MillwardBrown w ramach zleceń Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marek i komunikacji dla licznych kategorii biznesowych, pracował m.in. dla takich marek, jak: Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, FoodCare, KGHM, Lotos, mBank, Play, Plus czy Wedel.

Katarzyna Kacprzak 221 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.