ZnanyLekarz.pl startuje z ogólnopolską kampanią [wideo]

Działania realizują: Cut The Mustard, Dobro i Blue 449.

Wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez internet.

Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 r. 

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu. Za kreację odpowiada agencja Cut The Mustard. Produkcją zajęło się Dobro. Media zaplanował i kupił dom mediowy Blue 449.

Maciej Florek 1842 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.