Rochstar będzie pracował dla Narodowego Banku Polskiego

Przewidywany budżet na 2018 r. to prawie 6 mln zł.

Narodowy Bank Polski w drodze przetargu wybrał dom produkcyjny Rochstar, którego zadaniem będzie opracowanie wielopłaszczyznowej platformy komunikacji marketingowej dla NBP i Centrum Pieniądza NBP na rok 2018.

Rochstar opracuje i przygotuje koncepcję strategiczną, plany wydarzeń, plan spektaklu i innych działań. Przeniesie również na NBP autorskie prawa majątkowe oraz udzieli licencji wraz z prawem wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do opracowań.

Wartość budżetu (bez VAT) to dokładnie 5 999 990 zł. Do przetargu zgłosiły się dwie firmy. Rochstar został wybrany z uwzględnieniem kryteriów: cena (waga 40), potencjał koncepcji strategicznej (waga 20), potencjał planu wydarzenia (waga 20), potencjał planu spektaklu (waga 20).

Katarzyna Kacprzak 199 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.