Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku [wideo]

W internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.

Ruszyła internetowa odsłona najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego (ING Bank), w której bank zachęca do oszczędzania, promując specjalną ofertę oprocentowania środków w wysokości 2,5 proc. w skali roku przez cztery miesiące na kontach oszczędnościowych.

W reklamach występuje znany aktor Adam Woronowicz.

Kreacje internetowe kampanii przygotowała agencja Gong, kreacje reklam ATL - agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 850 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.