Nowa kampania marki Inovox Express przygotowana przez Upside
Komunikacja marki z portfolio USP Zdrowie obejmie główne stacje TV i kanały tematyczne.
Komunikacja obejmie główne stacje TV oraz kanały tematyczne.
Koncept kreatywny stworzony został przez agencję Upside. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Selfish, za postprodukcję studio Badi Badi. Dla USP Zdrowie media planuje i kupuje dom mediowy Mets.
Od strony klienta za projekt odpowiadają – Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager, Justyna Fijałkowska, product manager, i Anna Czyż, dyrektor marketingu kategorii CCA, Anna Panek, kierownik ds. komunikacji mediowej.
Ze strony agencji zaangażowani byli m.in. Anna Plencler, managing & creative partner, Przemysław Słodkowski, creative director, i Dorota Rybak, account manager.
Powierzenie przygotowania kampanii agencji odbyło się w wyniku przetargu, którego szczegółów nie podano.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.