Nowa kampania marki Inovox Express przygotowana przez Upside

Komunikacja marki z portfolio USP Zdrowie obejmie główne stacje TV i kanały tematyczne.

USP Zdrowie startuje z kampanią reklamową marki Inovox pod hasłem "A jak ciebie boli gardło?”. Spot za pomocą metafor wizualnych ukazuje uczucia towarzyszące bólowi gardła. Dodatkowo reklama podkreśla innowacyjny skład leku i równoczesne jego działanie w trzech obszarach: zwalczania bakterii, wirusów i bólu gardła.
Komunikacja obejmie główne stacje TV oraz kanały tematyczne.
Koncept kreatywny stworzony został przez agencję Upside. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Selfish, za postprodukcję studio Badi Badi. Dla USP Zdrowie media planuje i kupuje dom mediowy Mets. 

Od strony klienta za projekt odpowiadają – Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager, Justyna Fijałkowska, product manager, i Anna Czyż, dyrektor marketingu kategorii CCA, Anna Panek, kierownik ds. komunikacji mediowej.

Ze strony agencji zaangażowani byli m.in. Anna Plencler, managing & creative partner, Przemysław Słodkowski, creative director, i Dorota Rybak, account manager.

Powierzenie przygotowania kampanii agencji odbyło się w wyniku przetargu, którego szczegółów nie podano. 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.