Świątek-Król i Stypa w kreacji Leo Burnett

Seniorski team kreatywny będzie pracował dla Orange Polska.

od lewj: Agnieszka Stypa, Monika Świątek-Król
od lewj: Agnieszka Stypa, Monika Świątek-Król
Do działu kreacji Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa, które jako team kreatywny rozpoczęły pracę dla nowego klienta agencji – Orange Polska.

Świątek-Król i Stypa przeszły do Leo Burnett z agencji Saatchi & Saatchi IS, w której pracowały właśnie jako kreatywny team. Transfer ten jest podyktowany strategią "power of one", według której grupa Publicis tworzy multidyscyplinarne zespoły.

Monika Świątek-Król objęła w Leo Burnett stanowisko senior copywritera. Swoje 15-letnie doświadczenie w branży zdobywała, pracując m.in. w agencjach Plej, Grey, Euro RSCG oraz Saatchi & Saatchi IS przy obsłudze m.in. takich klientów, jak: P&G, mBank, Danone, Tyskie.

Agnieszka Stypa objęła stanowisko senior art directora. Poprzednio pracowała m.in. w agencjach Saatchi IS, Plej oraz Grey. 18 lat doświadczenia zdobywała, pracując m.in. z takimi klientami, jak: P&G, Heineken, Lotto, Ikea.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.