Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia
Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.
Celem tegorocznej edycji #PiątkiDlaRysia jest zgromadzenie 6 tys. zdjęć, do 30 tys. zł wzrasta więc pula darowizny na rzecz WWF Polska. Część tej kwoty przekaże dom mediowy Mindshare. Kampania mediowa promująca akcję #PiątkaDlaRysia wspierana będzie komunikacją w stacjach z portfolio Fox Networks Group Poland (Nat Geo Wild, National Geographic, Nat Geo People, Fox i Fox Comedy). Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego Mindshare Polska. Agencja jest partnerem mediowym Fox Networks Group Poland odpowiedzialnym za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup wszystkich typów mediów dla stacji należących do grupy.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.