Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.

Wystartowała druga edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez Fox Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej "Miesiąc z wielkimi kotami” – coroczne wydarzenie stacji.

Celem tegorocznej edycji #PiątkiDlaRysia jest zgromadzenie 6 tys. zdjęć, do 30 tys. zł wzrasta więc pula darowizny na rzecz WWF Polska. Część tej kwoty przekaże dom mediowy Mindshare. Kampania mediowa promująca akcję #PiątkaDlaRysia wspierana będzie komunikacją w stacjach z portfolio Fox Networks Group Poland (Nat Geo Wild, National Geographic, Nat Geo People, Fox i Fox Comedy). Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego Mindshare Polska. Agencja jest partnerem mediowym Fox Networks Group Poland odpowiedzialnym za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup wszystkich typów mediów dla stacji należących do grupy.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.