Agencja ADnova wzmacnia dział kreacji

Adam Dziadak, copywriter z 10-letnim doświadczeniem, zasila zespół ADnova

Adam Dziadak objął stanowisko copywritera w agencji ADnova. Posiada 10 lat doświadczenia pracy w agencjach reklamowych m.in.: Focus Advantage, Advalue i Happen House. Ma na swoim koncie szereg wygranych przetargów oraz bieżącą obsługę takich marek jak: Samsung, ING Życie, PLAY, Echo Investment czy Pizza Hut.


- Liczymy na bogate doświadczenie Adama w pracy przy projektach z tak różnych branż jak: deweloperska, alkoholowa, telekomunikacyjna, FMCG czy ubezpieczeniowo-finansowa. Będzie on cennym wsparciem zarówno w profesjonalnej obsłudze naszych dotychczasowych Klientów, jak i w działaniach zmierzających do poszerzenia portfolio o nowych. Pierwsze efekty już widać - Adam był ważnym uczestnikiem zespołu, który pracował nad wygranymi przetargami dla BZ WBK czy Royal Canin. – podkreśla Lech Borek, CEO ADnova.

 

ADnova jest agencją marketingu zintegrowanego. Na rynku istnieje od 2009 r., obsługując takich klientów jak: Rimmel, Bourjois, Oriflame, Finlandia, Łowicz czy Royal Canin. Opracowuje i realizuje kampanie 360 oraz poszczególne działania promocyjne takie jak: kampanie digital, filmy, materiały POS, konkursy konsumenckie i loterie. Projekty ADnova doceniane są przez Klientów i branżę, o czym świadczą: nominacja do Golden Arrow 2017 czy nagroda główna w konkursie POS STARS 2017.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.